سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان به دلیل تعداد زیاد نفراتی که قرار است دعوت کنیم در دو مرحله برگزار خواهد شد.

میقانی: اردوی تیم ملی نوجوانان جودو در دو مرحله برگزار می شودداوود میقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص رقابتهای مدعیان نوجوانان جودو اظهار کرد: رقابتهای مدعیان در سطح مطلوبی برگزار شد، دلیل آن هم این است که بسیاری از نوجوانان قدرتمند ما به رده جوانان پیوستند و از حضورشان در رقابتها محروم بودیم.
 
وی تصریح کرد: قرار است نفرات اول تا چهارم مسابقات را به اردوی تیم ملی قبل از مسابقات جهانی دعوت کنیم به علاوه افرادی که با تصمیم کادر فنی به اردو دعوت خواهند شد، چون این تعداد زیاد خواهد شد تصمیم گرفته ایم که اردوی تیم ملی را در دو مرحله 5 روزه برگزار کنیم که در مرحله نخست نفرات اول و دوم و در مرحله دوم نیز نفرات سوم و چهارم و افراد کادر فنی  را به اردو فراخواهیم خواند.
 
میقانی تاکید کرد: هدف عمده تیم ملی نوجوانان ایجاد بستر مناسب برای تیم های ملی جوانان و بزرگسالان هست و امیدواریم ما نیز در طول دو سال بتوانیم نتایج مثبتی را از هدف خود دریافت کنیم، مسابقات قهرمانی کشور را با تاریخ سنی که برای رقابتهای آسیایی امسال بود برگزار کردیم و رقابتهای مدعیان را نیز مطابق با تاریخ سنی جدید که برای سال آینده می توانند مسابقه دهند برگزار شد.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان و آسیایی گفت:  فعلا تصمیمی درخصوص تعداد نفرات و یا گزینه های اعزامی نداریم، هر یک از جودوکاران براساس عملکرد شان در اردوها می توانند خود را به عنوان نماینده شایسته ایران به کادر فنی معرفی کنند ، بعد از تعطیلات نوروز با حضور تمامی نفرات حاضر در اردو مسابقه درون اردویی نیز برگزار خواهیم کرد تا برای رقابتهای جهانی و آسیایی تصمیم گیری کنیم.
 
لازم به ذکر است، مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه سال آینده در بوسنی برگزار می شود و مسابقات آسیایی که شهریور ماه برگزار خواهد شد، دو رویداد مهم پیش روی تیم ملی نوجوانان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، میقانی ، سرمربی ، جوانان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار