با تصویب هیات وزیران وزارت امور اقتصادی و دارایی مامور مذاکره و امضاء پروتکل موقت برای تعیین شرایط اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات مالیاتی با کشور عراق شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصویب هیات وزیران وزارت امور اقتصادی و دارایی مامور مذاکره و امضاء پروتکل موقت برای تعیین شرایط اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات مالیاتی با کشور عراق شد.

بر اساس تصمیم هیئت دولت وزارت اقتصاد نسبت به انجام مذاکره، پیش امضاء (پاراف) و امضای موقت پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه تا تصویب نهایی اقدام خواهد کرد.

متن مصوبه که در جلسه 15/11/1393 به تصویب هیات وزیران رسید به شرح زیر است:

وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهور (امور توافق های بین المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضاء (پاراف) و امضای موقت پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه در چارچوب متن پیوست که تائید شده به مهر دفتر هئیت دولت است، ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

این مصوبه در تاریخ 20/11/1393 با امضاء معاون اول رئیس جمهور جهت اجرا به وزارت امورو اقتصادی و دارایی و وزارت امور خارجه ابلاغ شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار