روز یازدهم محفل سینما انقلاب با حضور حضور حجت الاسلام خسرو پناه رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران همراه خواهد بود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب، ابوالفضل باقری دبیر اجرایی هم اندیشی با اعلام برنامه های روز یازدهم این محفل گفت: امروز به عنوان آخرین روز برنامه های عمومی و حضوری هم اندیشی، ابتدا در ساعت 14 نمایش فیلم "حکایت عاشقی" به کارگردانی احمد رمضان زاده را خواهیم داشت، سپس حلقه های نقد و بررسی تخصصی این فیلم تشکیل می شوند.

وی با اعلام سخنران ویژه روز پایانی هم اندیشی افزود: ساعت 16 و سی دقیقه حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسرو پناه رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با حضور در محفل سینما انقلاب سخنرانی خویش را با عنوان " تطبیق الگوی نظریه حکمی و اجتهادی  بر هنر، رسانه و سینمای انقلاب " ارایه خواهد کرد.

باقری ادامه داد: پس از اقامه نماز مغرب و در ساعت 18 و سی دقیقه دومین فیلم روز پایانی هم اندیشی که " ایران برگر " به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی می باشد به نمایش در خواهد آمد و سپس حلقه های نقد و بررسی آن تشکیل می شوند.

دبیر اجرایی هم اندیشی بیان کرد: پایان بخش برنامه های روز یازدهم و پایانی چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب نمایش فیلم  "شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی خواهد بود، که از ساعت 21 و سی دقیقه تا ساعت 23 به نمایش در خواهد آمد.

لازم به یادآوری است ورود به برنامه های سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شوند، نیاز به تحویل بلیط های از قبل تهیه شده و عضویت در حلقه های تخصصی مجموعه دارد، لذا امکان حضور بدون هماهنگی قبلی در برنامه ها وجود ندارد، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جنبش رسانه انقلاب به آدرس www.cinemaenghelab.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.