تیم لیورپول موفق شد با دو گل دنیل استوریج و آدام لالانا مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی انگلیس شود.

استوریج با دو گل لیورپول را به یک چهارم پایانی جام حذفی رساندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ پیروزی دو بر یک لیورپول مقابل کریستال پالاس، شاگردان برندن راجرز را به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی انگلیس رساند.  
 
دنیل استوریج مهاجم جوان لیورپول و آدام لالانا زننده دو گل این تیم بودند و پس از بازی مورد تمجید و تحسین سرمربی قرمز‌ها قرار گرفتند.  
 
استوریج به دلیل مصدومیت بالغ بر ۵ ماه دور از میادین ورزشی بود، اما در بازگشت مجدد به ترکیب لیورپول نشان داد یک گلزن تمام عیار و مهره کلیدی این تیم است.  
 
*** راجرز: لیورپول از غیبت استوریج ضربه می‌خورد
 
برندن راجرز در تمجید از عملکرد استوریج گفت: دنیل در حال بازگشت به دوران اوج است و به تدریج می‌توان مدت زمان حضور او در میدان را افزایش داد. باید مراقب باشیم مصدومیت استوریج یکبار دیگر تکرار نشود، زیرا غیبت او در ترکیب تیم ضربه بزرگی به ما وارد می‌کند.  
 
راجرز در ادامه افزود: در‌‌ همان دقایق محدودی که استوریج مقابل کریستال پالاس به میدان رفت، شاهد سرعت و قدرت تمام کنندگی او بودید. استوریج به ما امید بازگشت به رقابتهای لیگ را داده است.  
 
*** لیورپول شایسته پیروزی بود
 
هرچند اولین گل بازی لیورپول_کریستال پالاس توسط فریزیر کمپبل بازیکن کریستال به ثمر رسید، اما دو گل استوریج و لالانا توانست نتیجه را به سود قرمز‌ها تغییر دهد.  
 
راجرز شاگردانش را کاملا شایسته کسب این پیروزی دانسته و گفت: بعد از گلزنی خیلی خوب بازی کردیم. ما در نیمه اول ۱۵ ضربه به سمت دروازه کریستال پالاس داشتیم، اما حرکت تهاجمی بازیکنان چندان کافی نبود. از بازیکنان خواسته بودم عرض زمین را حفظ کنند.  
 
لازم به ذکر است؛ لیورپول بازی قبلی مقابل کریستال را با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار کرده بود.  
 
راجرز با اشاره به این خاطره تلخ گفت: به دلیل سطح بازی در دیدار گذشته هیچ احساس خوبی نداشتم. آن دیدار واقعا برایمان بد بود، البته در شرایط فعلی پیشرفت خیلی خوبی کرده‌ایم. ما کاملا شایسته پیروزی بودیم. کنترل بازی در اختیار لیورپول بود و این نکته مثبتی است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، چهارم ، پایانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار