مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از برگزاری اولین مسابقه کتابخوانی در قالب "طرح بشری" خبرداد.

اصغر زیبنده مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نظر دارد که اولین مسابقه کتابخوانی را در قالب "طرح بشری" برگزار نماید، گفت: بنابر این کتاب "تاریخ معاصر ایران" نوشته موسی نجفی و موسی حقانی برای این منظور در نظر گرفته شد.

وی افزود: این طرح با توجه به لزوم ترویج کتابخوانی و هم چنین مطالعه تاریخ معاصر ایران که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است، تصریح  کرد: جایزه این طرح لذت خواندن یک دور مختصر تاریخ معاصر کشورمان می‌باشد. اما جوایز مادی و معنوی دیگری را نیز در نظر گرفته‌ایم که شامل کمک هزینه سفر به عمره دانشجوئی، سهمیه سفر به عمره دانشجوئی و عتبات عالیات و هم چنین جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر خواهد بود.

زیبنده خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی تا 10 اسفندماه می‌باشد و دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند با مراجعه به دفاتر و یا سایت اطلاع رسانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران jadut.ir  اخبار تکمیلی را ملاحظه نمایند.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تاکید کرد: زمان مسابقه نیز فروردین ماه 94 می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار