امروز بارش پراکنده در شمال شرق و شرق کشور ادامه می‌یابد و از اوایل فردا بارش در ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود و به تدریج به غرب و دامنه‌های جنوبی البرز گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 26 بهمن ماه 93" بارش پراکنده در شمال شرق و شرق کشور ادامه می یابد و از اوایل فردا بارش در ارتفاعات زاگرس مرکزي آغاز می شود و به تدریج به غرب و دامنه هاي جنوبی البرز گسترش می‌یابد.  

بر اساس این گزارش، با گسترش این سامانه بارشی به سمت شرق، در اواخر روز دوشنبه و طی روز سه شنبه علاوه بر ادامه بارش در مناطق ذکر شده، براي مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش هاي پراکنده پیش بینی می‌شود.  

شایان ذکر است، شدت بارش‌ها روز دوشنبه و سه شنبه بر روي ارتفاعات مرکزي زاگرس است و روز چهارشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی ضمن کاهش دما در سواحل دریاي خزر بارش در این مناطق شروع شده و به طور متناوب تا پایان هفته ادامه می‌یابد.

گفتنی است، از روز دوشنبه تا چهارشنبه، پدیده گرد و خاك در برخی استانهاي جنوب غرب و غرب کشور دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری گاهی افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد و فردا، نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و روز سه شنبه، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و شهر تهران امروز، نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 13 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 2 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 12 درجه بالای صفر است.       
          
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، تهران ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار