فینال رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا با نخستین قهرمانی تیم شهرداری ورامین عصر یکشنبه 26 بهمن ماه در خانه تکواندو فدراسیون در تهران برگزار شد.

شهرداری ورامین قهرمانی را از دانشگاه آزاد گرفت/ سکوی اول تا سوم برای ایرانی هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پنجمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا با قهرمانی تیم به پایان رسید.

در دیدار پایانی این رقابت ها که بین تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که تیم شهرداری ورامین با برتری سه بر دو صاحب نخستین عنوان قهرمانی خود در رقابت های جام باشگاه های آسیا شد.

در این مسابقه میلاد بیگی از شهرداری سه بر 2 مهدی خدابخشی قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون را مغلوب کرد، فرزان عاشورزاده قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون از شهرداری برابر سینا بهرامی با وجود شکست در راند اول به پیروزی هفت بر 6 دست یافت، بهنام اسبقی از تیم شهرداری مقابل علیرضا نصرآزادانی در حالیکه چهار بر سه از حریفش عقب بود به دلیل مصدومیت در راند دوم انصراف داد تا در این بازی حساس نصر پیروز میدان اعلام شود، محمد کاظمی از شهرداری برابر آرمین هادی پور پنج بر یک پیروز شد تا با انصراف امید عمیدی برابر سجاد عمیدی از دانشگاه آزاد، نتیجه این مسابقه در پایان چهار بر یک به سود شهرداری خاتمه یافت.

همچنین در مسابقه رده بندی بین تیم های البصره عراق با سرمربیگری بهزاد خداداد قهرمان سابق تیم ملی تکواندو و مقاومت ایران، تیم مقاومت با برتری سه بر 2 روی سکوی سوم قاره ایستاد.

مسابقات جام باشگاه های آسیا در پنج وزن و با هوگوهای الکترونیکی kp&p برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین و مقاومت از ایران، افغانستان الف و ب، البصره و بغداد از عراق، 25 و 26 بهمن در تهران به روی شیاپ چانگ رفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، آسیا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار