«محمد سید رضی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«به خانه برمی‌گردیم» برنامه‌ای مناسبتی نیست

تهیه کننده برنامه «به خانه برمی‌گردیم» گفت: ما شاهد تغییرات نرمی در برنامه هستیم، به این معنی که تغییر رویکرد شبکه پنج با شیبی ملایم در برنامه تاثیر گذار خواهد بود.

محمد سید رضی، تهیه کننده برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در رابطه با تغییر رویکرد شبکه پنج در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به رویکرد اقتصادی شبکه پنج، برنامه «به خانه برمی‌گردیم» برنامه‌ای مناسبتی نیست، اما سعی کرده‌ایم در این برنامه به اقتصاد خانواده بپردازیم.

سید رضی اظهار داشت: آیتم‌های این برنامه تغییرات اساسی نداشته و هیچ یک از آیتم‌ها حذف نشده است، ولی محتوای آیتم‌ها اقتصادی تر شده است. به عنوان نمونه، در آیتم آشپزی سعی شده سلامت غذا، قیمت تمام شده غذا برای بیننده مورد توجه قرار بگیرد، همچنین در آیتم‌ هنری برنامه، هدف تنها سرگرمی نیست، بلکه کارکرد‌های اقتصادی و کمک به اقتصاد خانواده‌ها مهم است.

تهیه کننده برنامه «به خانه برمی‌گردیم» افزود: ما شاهد تغییرات نرم در برنامه هستیم، به این معنی که تغییر رویکرد شبکه پنجم با شیبی ملایم در برنامه تاثیر گذار خواهد بود.

وی در خصوص آینده برنامه عنوان کرد: چندین طرح ارائه شده است که اجرایی شدن آن‌ها منوط به پذیرفته شدن این طرح‌ها از جانب مدیران شبکه است.

سید رضی ادامه داد: نگاه برنامه سازان و مدیران شبکه به برنامه‌ها متفاوت است. با توجه به متفاوت بودن نگاه برنامه سازان و مدیران شبکه نسبت به برنامه‌ها، مدیران شبکه‌ را به رهبران ارکستر و برنامه سازان را به نوازندگان ارکستر تشبیه می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات جزئی که در این مدت در برنامه صورت گرفته، بازخورد‌هایی که در جامعه و از جانب مردم داشتیم، مثبت بوده و تاثیرات مثبتی در میان مردم داشته است.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار