ثبت نام آزمون سراسری فردا 28 بهمن ماه به پایان می رسد و تا امروز نیز 567 هزار و 931 نفر در این آزمون ثبت نام خود را انجام دادند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام برای آزمون سراسری سال 94 از یکشنبه 19 بهمن ماه آغاز شده و روز سه شنبه 28 بهمن ماه پایان می پذیرد.

وی افزود: طبق مصوبه سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش سال 92 ، کلیه دیپلمه های نظام جدید رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و معارف اسلامی که دیپلم خود را طی سال های 84 تا 93 اخذ کردند و امتحانات سال سوم دبیرستان را نهایی دادند مشمول سوابق تحصیلی بوده و سوابق آنها 25 درصد با تاثیر قطعی در آزمون اعمال می شود.  
 
توکلی گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان در سال 94 از اواخر خرداد ماه آغاز می شود لذا بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری فقط در روزهای 21 و 22 خرداد برگزار می شود و مانند سال گذشته 3 روز نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز تعداد 567 هزار و 931 نفر در این آزمون ثبت نام کردند بنابراین به آن دسته از داوطلبانی که هنوز نسبت به ثبت نام خود اقدام نکردند اکیدا توصیه می شود با مراجعه به سایت سازمان در این مهلت باقیمانده ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آزمون ، سراسری ، ثبت نام ، سنجش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
raha
۰۰:۳۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
میخوام کنکور ازمایشی شرکت کنم اما هنوز سومم امتحان نهایی ندادم و میترسم سال بعد از کنکور محروم بشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
کنکور ازمایشی ربطی به کنکورسراسری نداره.از همین الان یا حتی زودتر هم که بفکر کنکور باشین خیلی بهتر میشه.مخصوصا اینکه3ماهه ی تابستان امسال میتونه دوران طلایی براتون باشه.البته ما نمیدونستیم خخخخخخ