رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای امنیت اسرائیل و جهان را به چالش خواهد کشید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «بنی گانتز» روز دوشنبه در مصاحبه با سی‌ان‌ان با تاکید بر اهمیت دستیابی به حل سیاسی بین اسرائیل و فلسطین، گفت: هر گونه توافق در آینده باید بر اساس مصالح و نیازهای امنیتی اسرائیل باشد.

او در ادامه با ادعای اینکه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای امنیت اسرائیل و جهان را به چالش خواهد کشید، اظهار داشت: ارتش اسرائیل قادر است که هرگونه ماموریتی که رهبران سیاسی به آن بدهند، اجرایی کند. 

رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل مدعی شد: من به دنبال یک نتیجه ی راهبردی خواهم بود. هرچیزی که باعث می شود تا از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته ای نظامی جلوگیری شود، باید مسیر اقدام ما باشد. من هیچ دلیلی برای(دادن) امتیازات فعلی به ایران نمی بینم. به نظر من تنها موضوع بااهمیت این است که ما جلوی تبدیل شدن ایران به یک کشور توانا در بخش  هسته ای نظامی را بگیریم. پس اگر یک توافق وجود داشته باشد اما یک توافق بد باشد آنگاه نتیجه ی که ما بدست می آوریم چه خواهد بود؟



انتهای پیام//
برچسب ها: بنی ، گانتز ، اسرائیل ، ماموریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار