حمید آقا علی‌نژاد دبیر کل هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: این همایش بزرگترین گردهمایی علمی ورزشی کشور است که برای اولین بار در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شد.

این گردهمایی برا ی نخستین بار در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حاضر در محل حمید آقا علی‌نژاد دبیرکل هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: این همایش بزرگترین گردهمایی علمی ورزشی است و با حضور حداکثری خانواده علمی و ورزشی کشور با شعار "ورزش علمی محور توسعه پایدار" برگزار خواهد شد. در دل این همایش دو همایش ملی برگزار خواهد شد که اولین همایش به ایمونولوژی ورزشی مربوط می‌شود و همایش بعدی علمی و ورزشی خواهند بود.

وی افزود: ما برای این همایش چهار مهمان ویژه خواهیم داشت که به ترتیب؛  پروفسور رابرت مالینا از آمریکا متخصص متبحر در بحث استعداد یابی ورزشی هستند.

-پروفسور جان هاف از نروژ در بحث فوتبال

-پروفسور اینکلیو موجیکا از اسپانیا در خصوص علم تمرین و پروفسور پاتریشیا زاگنونی فرد شناخته شده در بحث مدیریت ورزشی هستند.

فدراسیون آسیایی ورزش دانشجویی- دانشگاه فلورانس ایتالیا و انجمن آسیایی تربیت بدنی از حامیان ما هستند.

آقا علی‌نژاد تاکید کرد: در حدود 180عضو هیئت علمی و داور برای بررسی مقالات ارائه شده حضور خواهند یافت و هر مقاله توسط سه داور بررسی خواهد شد. در عین حال تمامی دانشگاه‌های دولتی و آزاد در این همایش حضور می‌‌یابند و برای نخستین بار این همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC نمایه خواهد شد.

رونمایی از کمپین ورزش و سرطان را هم در ادامه این همایش به طور کاملا تخصصی خواهیم داشت.

امیدوار هستیم که بتوانیم در پایان به اهداف مورد نظر خود از برگزاری این همایش دست نیافته و زمینه رشد علمی کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار