رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از بهره مندی بیش از 5 هزار نفر از خدمات پزشکی و سلامت سفرنامه سلامت و امید در شهرستان شبانکاره خبر داد.

فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص خدمات ارائه شده سفرنامه سلامت و امید روز گذشته در شهرستان شبانکاره استان بوشهر اظهار کرد: روز گذشته بیش از 5 هزار نفر از خدمات پزشکی و سلامت بهره مند شدند.

وی در ادامه افزود: در طول سفرنامه روز گذشته توسط تعدادی از متخصص‌های اطفال، جراح عمومی، زنان و زایمان، دندانپزشک و پزشک عمومی، مشاور تغذیه و روانشناسی خدمات سلامت و داروی رایگان ارائه شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان این مطلب که روز گذشته بازارچه خیرین برپا شده بوند افزود: در این بازارچه، داوطلبان مشارکت داشتند که صنایع دستی و محصولات سنتی خود را به نفع هلال احمر به فروش گذاشتند.

وی تاکید کرد: همچنین 700 متر زمین به ارزش ریالی 700میلیون ریال جهت ساخت خانه سلامت و پایگاه امداد ونجات جاده‌ای اختصاص یافت که درا ین زمینه فرماندار دشتستان نیز 3 میلیارد ریال برای ساخت این دو مرکز اهدا کرد.

رافع در پایان تصریح کرد: سفرنامه سلامت و امید در پی سفر خود به استان بوشهر، امروز به شهرستان دلوار خواهد رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سفرنامه ، رافع ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار