سخنگوی دستگاه قضا گفت: حدود 3 میلیارد تومان از اموال بابک زنجانی شناسایی و کارشناسی شده که البته مورد اعتراض قرار گرفت که گفتند بیش از این مقدار است و این اموال طبق مصوبه ستاد مبارزه با اموال اقتصادی مدتی پیش تصویب شد.

شناسایی 3 میلیارد تومان از اموال «بابک زنجانی»
به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محسنی اژه‌ای» در ادامه نشست خبری با اشاره به پرونده میلیاردر نفتی گفت: قرار مجرمیت برای این پرونده صادر شده و قرار مجرمیتی که بازپرس صادر می‌کند باید نزد دادستان بیاید و اگر تأیید شد کیفرخواست صادر می‌شود که پس از صدور کیفرخواست، ایراداتی گرفته شد که در صورت رفع ایرادات، پرونده به دادگاه می‌رود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: برای سه نفر از متهمین پرونده، کیفرخواست صادر شده و پرونده سایرین نیز مختومه  شده است.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: حدود 3 میلیارد تومان از اموال شناسایی و کارشناسی شده که این مبلغ مورد اعتراض قرار گرفت و گفتند بیش از این مقدار است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت این این اموال طبق مصوبه ستاد مبارزه با اموال اقتصادی مدتی پیش تصویب شد و در اختیار وزارت نفت قرار گرفت تا این وزارتخانه با وکالتی که از طرف متهم دارد، بتواند مدیریت کند و آن‌ها را بفروشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار