نشست مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون والیبال؛

صادقی : فدراسیون‌ها ازتمامی ظرفیت‌ها برای توسعه تعاملات بین الملل بهره بگیرند / داورزنی : فدراسیون همواره در چارچوب سیاست‏‌های کلان ورزش کشور حرکت می کند

مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با رییس فدراسیون والیبال دیدار و پبرامون مسائل والیبال و حضور اثر گذار این رشته در پیشبرد اهداف و سیاست های کلان وزارت در عرصه بین الملل گفت و گو کردند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این جلسه صادقی، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نشست‏‌هایی به منظور ارتقاء روابط بین‏الملل از طریق توسعه مراودات ورزش، اشاعه فرهنگ ایرانی از طریق گسترش روابط بین‌‏الملل، گسترش نقش حمایتی وزارت درحوزه فعالیت فدراسیون‏‌ها و ارائه چارچوب‌‏های بین‏المللی تعریف شده برای فعالیت‏های برون مرزی فدراسیون‏‌ها اشاره کردند.

او در ادامه به سیاست دفتر امور بین‏الملل برای استفاده از تمامی ظرفیت‏‌های فدراسیون‏‌ها برای انتقال تفکر ،ایده‌‏ها و نظرات در سطح جهان و حضور ورزشکاران در  میادین  بین‌‏المللی ، حفظ منافع ملی با استفاده از دیپلماسی ورزشی ، ایجاد فضای امن فرهنگی و ورزشی از طریق توسعه فرهنگ جوانمردی  ورزشکاران و کاهش فرهنگ ایران ستیزی از طریق این حوزه تأکید کرد.

در ادامه رییس فدراسیون والیبال ضمن استقبال از برگزاری چنین جلساتی به توضیح در خصوص چالش‏‌های موجود در حوزه بین‏‌الملل و به طور کلی در حوزه فعالیت‏‌ها و مأموریت‏‌های محوله به فدراسیون پرداخت.

داورزنی  همچنین به نقش موثر و تأثیر عملکرد مناسب فدراسیون در تنظیم و تعدیل روابط سیاسی فی مابین کشورها تأکید و متذکر شد: عملکرد به جا فدراسیون می‏تواند در حفظ روابط فرهنگی بین کشورها در صورت وجود هرگونه تفاوت نظر سیاسی موثر واقع شود.

او در ادامه گفت: فدراسیون والیبال در راستای چارچوب سیاست‏‌های کلان ورزش کشور و ضمن حفظ منافع نظام در ایجاد فضای مناسب جهت حضور مقتدرانه کشورمان در عرصه بین‏الملل تلاش کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادقی ، داورزنی ، وزارت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار