دکتر علی محمد صفانیا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزاری اجلاس 69 دانشگاه آزاد اسلامی را نمونه بارز مدیریت تعاملی مبتنی بر خرد جمعی دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی واحد تهران شمال، دکتر علی محمد صفانیا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزاری در آستانه برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقای جایگاه این دانشگاه، اخلاق مداری، توجه به معنویت و فرهنگ اسلامی همراه با توسعه علمی پایدار را از دیگر مولفه های بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بر شمرد و با اشاره به جمله ای از دکتر میرزاده که عنوان نموده بود :" ما میراث دار امانت سترگ و گرانسنگی هستیم که به حق بزرگترین دستاورد علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران نام گرفته است" افزود:  صیانت از یادگار ارزشمند امام راحل یک وظیفه عمومی است. 

وی جذب نخبگان، ایجاد شوراهای متعدد راهبردی، توجه به حضور جوانان در عرصه های مختلف، شکوفایی استعداد ها و تربیت مدیران آتی کشور را بخشی از نقش بی بدیل دانشگاه آزاد اسلامی در اثر بخشی و حل مشکلات و نیازهای جامعه دانست و افزود: قدر مسلم با تدابیر داهیانه حضرت آیت ا ... هاشمی رفسنجانی و مدیریت مدبرانه جناب آقای دکتر میرزاده چشم انداز این دانشگاه فراتر از مرزهای ملی قرار گرفته و این دانشگاه را در راه جهانی شدن پیش می برد. 

رئیس واحد تهران شمال در پایان موفقیت کلیه خادمین عرصه های دانش و فرهنگ ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت نمود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار