دارنده مدال نقره رقابت های جهانی 2014 ازبکستان می گوید پس از پایان این مسابقات عنوانی را که به دست آورده فراموش کرده است.

محمدی: دوست ندارم بگویند در باد مدال جهانی خوابیده استسید احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از مسابقات جهانی با آسیب دیدگی هایی روبرو شدم که به ناچار نتوانستم در هیچ میدانی حاضر شوم و همین موضوع باعث شد یکی سری از دوستان صحبت هایی بکنند که کمال بی انصافی بود.
 
وی تصریح کرد: به هیچ عنوان دوست ندارم بگویند محمدی در باد مدال جهانی خوابیده است،کسب مدال نقره جهان در سال 2014 آغاز کارم بود و سکوی پرتابی برای آنکه بتوانم در آینده به موفقیت های بزرگتر برسم.
 
محمدی ادامه داد: مطمئن باشید من مثل یک سری از کشتی گیران که هر کدام بنا به دلایلی با تک مدال از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند نخواهم بود و با تمام وجود تلاش می کنم تا ضمن کسب مدال های جهانی متعدد در رویداد بزرگ المپیک نیز روی سکو قرار بگیرم.
 
نفر نخست مسابقات بین المللی جام تختی درباره حضورش در این رقابت ها نیز گفت: پس از مسابقات جهانی این رقابت ها اولین میدان جدی بود که در آن شرکت کردم و هر چند فقط 40 درصد آماده بودم اما به خاطر آنکه کادر فنی امر کرده بود کشتی بگیرم در این دوره از مسابقات حاضر شدم.
 
محمدی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خودش راضی است گفت: کادر فنی باید از عملکرد من راضی باشد اما با توجه به آمادگی کمی که داشتم و سطح بالایی که رقابت ها داشت فکر می کنم رسیدن به عنوان نخست نتیجه بدی نباشد اما از خودم توقع بیشتر دارم و مطمئن باشید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای ملی پوش شدن با همه توان و قدرت حاضر خواهم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار