لرستان؛

اعلام برنامه‌های سفر امروز رئیس قوه قضائیه به لرستان

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه امروز برای شرکت در کنگره "فخر نور" و بررسی مسایل قضایی و همچنین، آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری لرستان به این استان سفر می‌کند.

اعلام برنامه‌های سفر امروز رئیس قوه قضائیه به لرستان
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان؛ آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه درادامه سفرهای استانی خود، 28 و 29 بهمن‌ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیداربامسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان لرستان به این استان سفر می‌کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی در این سفر دو روزه که مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی نیز ایشان را همراهی می‌کنند، علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان لرستان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان در کنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی«فخر نو" حضور می‌یابند و ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران در جمع آن‌ها سخنرانی خواهند کرد.

همچنین، حضور در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد، دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی لرستان، نشست با اصحاب رسانه استان از جمله برنامه‌های دیگر رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

در پایان این سفر دو روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز در لرستان تشکیل می شود و به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، در سفر هیئت بلند پایه قضایی به لرستان، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستان‌ها و مساجد مرکز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان‌های استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.