نماینده مردم همدان در مجلس گفت: از قوه قضائیه می‌‌خواهم با هر گونه رانت و فساد اقتصادی با قاطعیت برخورد کند

قوه قضائیه با رانت اقتصادی و فتنه رسانه‌ای برخورد کند/ «اقتصاد مقاومتی» با تدوین کتاب محقق نمی‌شود
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه) در تذکر شفاهی، گفت: چهار تذکر راهبردی و مهم به قوای مجریه و قضائیه دارم.
 
وی افزود: سال 93 سال مظلومیت اقتصاد مقاومتی بوده، علیرغم اینکه بیش از 1000 بار واژه «اقتصاد مقاومتی» توسط مسئولان بلند پایه کشور مورد استفاده قرار گرفت اما تاکنون در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است.
 
کارخانه‌ای تصریح کرد: واقعیت این است که با ذکر کلمه دارو، بیمار درمان نمی‌شود، بنابراین باید دارو به بیمار رساند، اقتصاد مقاومتی با تدوین کتاب محقق نمی‌شود، بنابراین به دولت تذکر می‌دهم در میدان عمل به اقتصاد مقاومتی بپردازد.
 
نماینده مردم همدان تصریح کرد: زمانی که اعتبارات هزینه‌ای ده بانک دولتی به نحوی سرسام‌آور بالغ بر 53 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود؛ به ناچار هزینه تولید پول 20 درصد و سود تسهیلات بانکی بالای 20 درصد خواهد بود که این بزرگترین مانع رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است و از دولت می‌خواهم برای این مهم چاره‌ای بیاندیشد.
 
عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه از قوه قضائیه می‌‌خواهم با هر گونه رانت و فساد اقتصادی با قاطعیت برخورد کند، گفت: طبق ماده 689 قانون مجازات اسلامی قوه قضائیه مکلف است که با کسانی که به صورت سازمان یافته و با نشر اکاذیب و تهمت و با برنامه‌ریزی در رسانه‌ها تلاش می‌کنند، اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی سلب و شخصیت آدم‌های پاک را ترور کنند و به این صورت فضای عمومی را مشوش جلوه دهند، بنابراین باید قوه قضائیه با شدت و قاطعیت با این موضوعات برخورد کنند.   
 
کارخانه‌ای افزود: جریان‌سازی سوء حیثیتی علیه افراد پاک همگام با رسانه‌های معاند اگر سخت‌تر از ترور فیزیکی نباشد، کمتر نیست.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن تشکر از اقدامات قوه قضائیه، خاطر نشان کرد: از قوه قضائیه می‌خواهم سکوت را شکسته و با رانت اقتصادی و فتنه رسانه‌ای برخورد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار