بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: می‌دانستم که برای مسابقات قهرمانی جهان چین انتخاب می‌شوم اما از رتبه‌ام اطلاعی نداشتم.

صامت: می‌دانستم مسافر چین می‌شوم/امیدوارم در جهانی بدرخشیممریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی دورها فقط نصف روز بود و این شرایط باعث شد تا کارمان سخت تر شود اگر مانند دوره های گذشته وقت بیشتری برای استراحت بود، راحت تر نتیجه می‌گرفتیم.

وی اضافه کرد:‌ از ابتدا با هدف انتخاب شدن برای مسابقات قهرمانی جهانی چین در انتخابی شرکت کردم و می‌دانستم به هدفم خواهم رسید اما اینکه چه مقامی کسب کنم معلوم نبود من دور اول مقام دوم را کسب کردم و در دور دوم مسابقات سوم شدم و در نهایت با احتساب مجمع امتیازها بعد از شهسواری و عمرانی به مقام سوم رسیدم.

صامت اعلام کرد:‌ نمی‌دانم چه برنامه‌هایی قبل از مسابقات چین برایمان می‌گذارند اما من در گرگان در کنار خواهر و برادرم تمریناتمان را پیگیری می کنم.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز درباره حضور بازیکنان جوان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت:‌ فاطمه جمالی‌فر، غزاله ملاطلب و شقایق حسین زاده 3 بازیکن جوان بودند که به راحتی هر 3 آن‌ها را شکست دادم و فکر می‌کنم فدراسیون در حالی سیاست جوانگرایی را اجرا می‌کرد که این بازیکنان می‌توانستند ما را شکست دهند اما این اتفاق نیفتاد و امیدوارم در بحث اعزام به چین مشکل خاصی پیش نیاید.

صامت درباره لیگ بانوان گفت:‌در لیگ بانوان من با مس کرمان قرار داد بسته‌ام که به همراه محجوبه عمرانی برای این تیم به میدان می‌رویم و تاکنون صدر نشین هستیم و دور بعد یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار