وزیر بهداشت اسبق اردن با یکی دانستن صهیونیسم و تروریسم، گفت که داعش تهدیدی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار نمی‌رود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،"ممدوح العبادی" وزیر بهداشت اسبق اردن با اشاره به وجود همگرایی‌هایی میان تکفیری‌های داعش و سیاست‌های واشنگتن گفت که این آمریکایی‌ها بودند که عرصه را برای گروه‌های به اصطلاح جهادی در افغانستان فراهم کردند.
 
به نوشته پایگاه خبری اردنی "رای الیوم" وی در ادامه گفت که در حال حاضر نمی‌توان داعش را با حملات هوایی شکست داد و باید مستقیما در نبرد زمینی آن را مهار کرد.
 
العبادی درباره اقدام وحشیانه داعش در سوزاندن "معاذ الکساسبه" خلبان اردنی گفت که سحر ساحر به خودش بازگشت و وحدت ملی اردن در این مسیر، نقش خود را به خوبی ایفا کرد.
 
این وزیر پیشین اردن که اکنون رئیس یک تجمع مستقل به نام "الشفافیة الاردنیه" است، گفت: صهیونیسم و تروریسم، دو روی یک سکه‌اند زیرا داعش متعرض اسرائیل و آمریکا نمی‌شود زیرا مانند یک دولت عمل می‌کند نه یک سازمان.
 
به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای "القدس العربی"، ممدوح العبادی تاکید کرد که داعش یک تخم شر است و با جنگ هوایی یا رسانه‌ای ریشه‌کن نخواهد شد بلکه باید نیروهای زمینی مشترک عراقی و سوری به جان آن بیفتند و با انجام عملیات‌های متعدد تحت حمایت و پشیتبانی صادقانه کشورهای عربی و جامعه بین‌الملل بر این گروه تروریستی پیروز شوند.
 انتهای پیام/زض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.