فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 575 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین در دو عملیات پلیسی در 48 ساعت گذشته از قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان و ایرانشهر کشف و ضبط شد.

آتش سنگین میان پلیس و قاچاقچیان مسلح/ سوداگران در مناطق کوهستانی مغلوب نیروی انتظامی شدند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی افزود: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با استفاده از چهارپایان به مناطق کوهستانی و صعب العبور "دهانه درا" شهرستان سراوان منتقل و پس از دپو قصد جابجایی این مواد را به سایر نقاط کشور دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: چند تیم ویژه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بررسی این موضوع را به طور گسترده آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران پلیس استان پس از چند روز اقدامات گسترده تخصصی، شب گذشته در سه نقطه از منطقه کوهستانی دهانه درا سراوان قاچاقچیان مسلح را به همراه مواد مخدر شناسایی و زیر نظر قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به درگیری مسلحانه با آنان کردند که پس از حدود یک ساعت درگیری شدید، با توجه به تنگ شدن عرصه با برجای گذاشتن موادمخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
 
وی افزود: ماموران در پاکسازی مناطق درگیری با قاچاقچیان 839 کیلو تریاک و 16 کیلو مرفین را کشف و ضبط کردند.
 
سردار رحیمی با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مسلح همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر نیز با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپو مقدار قابل توجهی مواد مخدر در منزلی در این شهرستان مطلع شدند.
 
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی ایرانشهر پس از شناسایی محل دپو مواد مخدر با هماهنگی مراجع قضایی آن مکان را مورد بازرسی قرار دادند و ضمن دستگیری یک قاچاقچی، 720 کیلوگرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی با انجام اقدامات گسترده تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی اجازه نخواهد داد تا قاچاقچیان و اخلال گران نظم عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
دمتتتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۸:۰۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
خسته نباشيد شير مردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۱۵:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
درود بر ماموران مبارزه با مواد مخدر
آخرین اخبار