عضو جبهه پایداری گفت: نظام سازی و سرنگونی طاغوت برای تشکیل تمدن اسلامی وظیفه‌ای است که بر دوش شما دانشجویان قرار گرفته تا بتوانید انقلاب را به نقطه نهایی برسانید.

وظیفه‌ای بر دوش دانشجویان است که انقلاب را به نقطه نهایی برسانند
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، قاسم روانبخش در اختتامیه نوزدهمین اردوی آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که در مشهد در حال برگزاری است با اشاره به آیه 29 سوره فتح گفت: ویژگی ما برای دشمنان سخت و بین خود مهربان هستیم و باید وحدت لازم را داشته باشیم.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب کمونیستی نبود چرا که پیوند سیاست با معنویت بود کسانی می‌توانند برای دشمنان سخت و در بین خود مهربان باشند که به قرب الهی روز به روز نزدیک‌تر شوند افرادی هم چون امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب همیشه در نمازند و به همین دلیل با لحنی می‌گویند آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند.

روانبخش افزود: خدا با تاکید شدید می‌فرماید اگر یکدیگر را یاری کنید قطعا خدا نیز شما را یاری خواهد کرد چرا که خداوند قوی و شکست ناپذیر است تجربه ما در انقلاب و جنگ تحمیلی نشان داد که هیچ مانعی نمی‌تواند ما را از میان راه بردارد.

عضو جبهه پایداری با بیان این که آیات قرآن در همه ادوار تجلی دارد تصریح کرد: یاری خداوند حق است انقلاب ما سیاسی نبود نه برای این که چند نفر به قدرت برسند نبوده بلکه انقلاب اسلامی یک فرآیند است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پنج مرحله فرآیند انقلاب گفت: نصف این فرآیند را نسل اول و دوم انقلاب انجام داده یعنی نظام سازی و سرنگونی طاغوت حال برای تشکیل تمدن اسلامی این وظیفه بر دوش شما دانشجویان قرار گرفته است که بتوانید انقلاب را به نقطه نهایی برسانید.

روانبخش با بیان این که در اوایل انقلاب هم دو جریان فکری در انقلاب وجود داشت گفت: یک جریان فکری انقلاب رهبری همچون امام خمینی و یارانی همچون شهید بهشتی و رهبر معظم انقلاب به جریان انقلابی شدن این تمدن کمک کردند.

عضو جبهه پایداری افزود: جریان اعتدال و میانه‌رو در همان زمان هم وجود داشت کسانی که دشمنی با آمریکا را جزو ذات انقلاب نمی‌دانند و می‌گویند بین ما و غرب سوتفاهماتی وجود دارد و باید برای برطرف شدن این سوتفاهمات تلاش شود.

روانبخش تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند با استفاده از کلمه اسلام به ریشه‌های انقلاب ضربه بزنند علاوه بر امروز در اوایل انقلاب وجود داشتند و اوج آن را در سال‌های 78 تا 88 دیدیم.

عضو جبهه پایداری با بیان این که همه ما طرفدار اصولگرایی اصلاح طلبانه هستیم اظهار داشت: ذره‌ای نباید از اصول انقلاب پایین آمد چرا که مشروعیت انقلاب به ولایت فقیه و همه قوا مشروعیت آن به ولایت است.

روانبخش با بیان این که همه اصولگرایان مرکزشان یک چیز است عنوان کرد: به همین دلیل می‌بایست در این مسیر وحدت خود را حفظ تا انقلاب‌مان ادامه پیدا کند و جریان اصولگرایی جامعه اسلامی مهدوی را پایه‌ریزی کند.

عضو جبهه پایداری با بیان این که وحدتی که امروز شکل بگیرد آینده فردا را رقم خواهد زد خاطر نشان کرد: هدف ما این است که مراحل بعدی این انقلاب فرآیندش را با وحدت و همدلی محقق کنیم تا چشم دشمنان را نسبت به نظام کور کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: احزاب ، تشکل ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار