روزنامه ایندیپندنت نوشت؛ فعالان حامی فلسطین موجب تعطیلی کارخانه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در فلسطین اشغالی شدند.

فعالان حامی فلسطین کارخانه ساخت پهپاد اسرائیل را به تعطیلی کشاندند
به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه ایندیپندنت نوشت فعالان حامی فلسطین موجب تعطیلی کارخانه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در فلسطین اشغالی شدند.

به نوشته شماره امروز این روزنامه انگلیسی در اینترنت، یک شرکت دفاعی انگلیسی متعلق به البیت سیستمز، سازنده پهپادهای اسرائیلی پس از آن که چهار معترض حامی فلسطینیان پشت بام این کارخانه را اشغال کردند و گروهی دیگر خود را به نرده های خارج آن بستند، تعطیل شد.

این معترضان پارچه نوشته هایی به دیوارهای این کارخانه نصب کردند که در آن ها از مداخله این شرکت در عملیات نظامی اسرائیل انتقاد کرده بودند.

البیت مقاطعه کار فرعی ناوگان پهپادهای واچکیپر انگلیس است و فعالان به علت نقشی که این شرکت به عنوان تامین کننده اصلی سلاح به ارتش اسرائیل داشته است و به گفته آنها در کشتار شهروندان فلسطینی در غزه استفاده شده است آن را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

اما پارسونز، یکی از معترضان از جانب همه فعالان گفت: اسرائیل فقط به این دلیل می تواند مردم فلسطین را قتل عام کند که شرکت‌هایی مانند البیت اجازه دارند در انگلیس فعالیت کنند و دولت انگلیس اجازه می دهد تجارت سلاح با اسرائیل ادامه یابد.

در این حرکت اعتراض آمیز که بیست معترض شرکت داشتند، حدود سی نیروی پلیس در محل حاضر بودند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار