استقلال و حرکت به سوی بازی های سخت؛

بررسی حریفان 6 امتیازی استقلال!

استقلال پس از پشت سر گذاشتن تیم گسترش فولاد با اوضاع خاصی روبرو می شود زیرا حریفان این تیم به مراتب سخت تر از چند هفته گذشته خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در صدر جدول لیگ برتر، رقابت به اوج رسيده و مي‌توان گفت که 5 تيم شانس رسيدن به عنوان قهرماني را دارند. در پنج هفته پيش رو استقلال به ترتيب به مصاف تيم‌هاي 15، 13، 1، 4 و 6 جدول خواهد رفت.

 گفتنی است استقلال ابتدا به مصاف تيم‌هاي پايين جدول مي‌رود که براي بقا نياز مبرم به امتياز دارند و سپس دو ديدار 6 امتيازي خواهد داشت و بعد از آن نيز به مصاف ذوب‌آهني مي‌رود که اين روزها به بلوغ رسيده است.

استقلال در تهران از تيم‌هاي نفت مسجد سليمان، نفت و ذوب‌آهن‌ پذيرايي خواهد کرد و در طرف مقابل در تبريز به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت و يک ديدار سخت نيز در اهواز مقابل شاگردان اسکوچيچ خواهد داشت. طبق انتظار، 5 تيم نفت، استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور از بخت قهرماني برخوردار هستند.

این در حالی است که مسئله‌ ميهماني و ميزباني تيم‌هابسیار مهم است، مسلما بازي در خانه يک امتیاز مثبت ارزيابي مي‌شود و از اين نظر نفت تهران که يک بازي خارج از خانه را تجربه کرده و هفته 21 را به اتمام رسانده  3 بازي از 4 ديدار خود را ميزبان خواهد بود.

 استقلال و سپاهان نيز در 5 هفته پيش رو 3 بار ميزبان خواهند بود و فولاد و تراکتور نيز تنها 2 بازي درخانه خود انجام مي‌دهند.

شایان ذکر است در پنج هفته آينده 4 ديدار6 امتيازي نيز وجود دارد که مي‌تواند خيلي از معادلات را حل کند. ديدارهاي استقلال- نفت ، نفت- فولاد، فولاد- استقلال و سپاهان- تراکتور ديدارهاي 6 امتيازي تلقي مي‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار