سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: تیم نوین کشاورز در نیم فصل دوم اکثر رقبای خود را برده بود و این امر حاکی از بازی سخت ما مقابل آن‌ها در پلی آف است.

هواداران ثابت کردند سالن مهران تنش ندارد/خدا را شکر بازیکنان جنگنده را بردیمغلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازیکنان تیم نوین کشاورز بسیار با انگیزه و جنگنده هستند. ما پیش بینی یک بازی سخت را مقابل آن‌ها داشتیم و با آمادگی کامل وارد زمین شدیم، خدا را شکر که برنده میدان هم بودیم.  
 
وی یادآور شد: بازیکنان تیم میزان خراسان در این دیدار باغیرت و تعصب خاص و مثال زدنی خود در لحظات حساس بهترین تصمیم را اتخاذ کردند. با توجه به اینکه تیم نوین ۲ ست از بازی را واگذار کرده بود، در ادامه کار انتحاری عمل کردند و با کاهش اشتباهات خود در دریافت و سرویس بهترین روز خود را تجربه کردند و نتیجه نهایی را به ستپنجم کشاندند.  
 
مومنی خاطرنشان کرد: هواداران تیم میزان در این بازی حساس و سنگین بسیار خوب رفتار کردند و برخلاف گفته برخی مربیان در اوایل فصل مبنی بر اینکه جو سالن مهران متشنج است، نشان دادند که اینگونه نیست و حتی بازی‌های حساس و سنگین بدون بروز مشکل حاشیه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار