رجب‌زاده:

دربی اصفهان همیشه از حساسیت و جذابیت ویژه‌ای برخودار است/سابقه 5 بار گلزنی در مقابل سپاهان را داشته‌ام

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از 16 بازی که مقابل سپاهان انجام داده‌ام، 5 بار موفق به گلزنی شده‌ام که امیدوارم این هفته نیز بار دیگر برای تیم گلزنی بکنم.

دربی اصفهان همیشه از حساسیت و جذابیت ویژه‌ای برخودار است/سابقه 5 بار گلزنی در مقابل سپاهان را داشته‌اممهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم خوشبختانه بعد از تعطیلات خیلی خوب بوده است و نتایج قابل قبولی را توانسته‌ایم کسب کنیم و به لطف خداوند و حمایت خوب مسئولین باشگاه در چند بازی آخر توانسته‌ایم پیروز از زمین خارج شویم.
 
وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ما در شرایط روحی بالای به سر می‌برند که امیدوارم بتوانیم روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم.
 
رجب‌زاده در خصوص بازی دربی شهر اصفهان عنوان کرد: بازی این دو تیم همیشه حساسیت‌های خودش را داشته و تیم ما روز جمعه بازی سختی مقابل سپاهان خواهد داشت، چرا که سپاهان تیم بزرگی بوده و امسال نیز در کورس قهرمانی قرار دارد.
 
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: آمادگی تیم ما برای انجام این بازی در سطح بالایی قرار دارد که امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب هر سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.
 
رجب‌زاده در پایان در خصوص حضورش در دربی‌های اصفهان خاطرنشان کرد: من تاکنون 16 بار دربی اصفهان را تجربه کردم و توانسته‌ام 5 گل برای تیم ذوب‌آهن به ثمر برسانم.
 
گفتنی است دیدار 2 تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن از هفته بیست و یکم لیگ برتر روز جمعه 1 اسفند ماه ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار