فیلمبرداری فیلم «شبح» به کارگردانی «سام مندس» در رم به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران  به نقل از "پریمیر" ، تابستان گذشته اعلام شد که "جیمزباند" برای اولین بار به تماشای رم می‌رود.

به همین منظور "سام مندس" ، پس از پایان فیلمبرداری در سوئیس، دوربین‌هایش را برای اولین بار در رم، پایتخت ایتالیا روشن کرد اما متأسفانه همه چیز طبق پیش بینی‌ها پیش نرفت.

قرار بود مأمور سری فیلم در یک صحنه تعقیب و گریز در مرکز شهر به ویژه در تقاطع معروف "کترو فونتن" جلوی دوربین برود اما با طرح این موضوع که گروه فیلمبرداری این منطقه را بیش از حد کثیف خواهند کرد از این کار جلوگیری شد.

سام مندس دوست داشت صحنه‌ای از فیلم را در "گورستان ورانو" در نزدیکی کلیسای بازیلیک "سن لورانزو" فیلمبرداری کند اما جمعی از راهبین کلیسا مانع از انجام اینکار شدند و اظهار داشتند که این "مکان مقدس" مکان مناسبی برای فیلمبرداری این گروه نیست.

همچنین با فیلمبرداری صحنه‌ای دیگر روی " پل سسیتو" که در قرن پانزدهم بر روی رودخانه‌ی "تیبر" ساخته شده است هم مخالفت شد و گفته شد که این پل تاریخی بسیار حساس و آسیب پذیر است و ابزار فیلمبرداری به آن آسیب خواهند رساند.

بدین ترتیب "سام مندس" مجبور است مدتی فیلمبرداری پروژه را به منظور پیدا کردن لوکیشن‌های جدید و مناسب تعطیل کند و این اولین توفق این پروژه خواهد بود.

پیش از این هم "دنیل کریگ" دو روز به دلیل آسیب دیدگی زانویش نتوانست جلوی دوربین ظاهر شود اما پس از دو روز و به سرعت کار از سرگرفته شد.

البته تهیه کننده این پروژه اعلام کرده است که این تأخیر، تأثیری بر روی تاریخ اکران این فیلم نخواهد داشت و فیلم بیست و سوم اکتبر بر پرده‌ی نقره‌ای خواهد درخشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار