مدیر جدید تیم فرمول‌یک ‫فراری‬ عنوان کرد کمپانی فلیپ موریس بیشترین تأثیر را بر آمدن فتل به فراری داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در شرایط نرمال، فتل سال آینده هم با ‫ردبول‬ قرارداد داشت، اما در گرندپری ژاپن بود که این راننده آلمانی بیان کرد در پایان فصل از ردبول جدا می‌شود. ردبول هم جانشین او را دنی کیات که راننده تیم تورو روسو بود اعلام کرد.

آریوابنه در این باره گفت: در شرایط عادی فلیپ موریس هیچ‌گاه درباره انتخاب رانندگان در فراری تصمیم‌گیری نکرده است. اما درباره فتل کمپانی تصمیم گرفت وارد این موضوع شود.

وی افزود:زمانی که فهمیدیم فرناندو آلونسو قصد جدایی از تیم را دارد - حوالی گرندپری روسیه بود - نام فتل بیشتر با فراری همراه بود. وضعیت خیلی  دقیق نبود، به همین دلیل به کسی که خوب می‌شناسمش و او هم فتل را می‌شناخت، زنگ زدم. آن فرد مدیر برنامه‌های میشائیل شوماخر بود. سابین به سباستین زنگ زد.

وی اشاره کرد: سابین به فتل گفت جو تیم درست مانند زمانی است که میشائیل به تیم آمده بود. به سباستین گفت فراری تیم فوق‌العاده‌ای است و با گذشت زمان مانند خانواده او خواهد بود.

آریوابنه در آخر خاطر نشان کرد:سباستین به این حرف‌ها گوش می‌داد و گفت باشه!. البته این را هم باید بگویم که پشت تمامی این ماجراها سرجیو مارکیونه بود. اگر آن گفتگوی تلفنی انجام نمی‌شد، سباستین هیچ وقت با ما همکاری نمی‌کرد. حقیقت این است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار