مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: خانه‌های علم و زندگی فضای ارزشمندی برای شهروندان است.

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فضای ارزشمند خانه‌های علم و زندگی برای شهروندان اظهار کرد: ارتقاء فرهنگ شهروندی و یا به عبارت بهتر توسعه فرهنگ شهروندی، مدیریت فرآیندهای آموزش فرهنگ شهروندی است و در بحث آموزش اولین چیزی که دارای اهمیت است، ایجاد نیاز در مخاطبین است.

وی در ادامه گفت: کلاسها و کارگاه‌های آموزشی در محلات 27 گانه منطقه با توجه به نیاز سنجی‌ها و مطالعات انجام شده در دوره‌های مشخص و زمانبندیهای مدیریت شده بر پا است.

سیاوشی تصریح کرد: هم‌اکنون چندین کارگاه و دوره‌های آموزشی متنوع در سرای محلات 27 گانه،‌در سطح منطقه از جمله کلاسهای آموزشی ارتباطات موثر کلامی و غیر کلامی، مسئولیت پذیری، همدلی اجتماعی شهروند مسئول، خلاقیت سازنده و مخرب، تفکر خلاقانه،‌پیشرفت شهر و شهروندی، هویت شهروندی و ارتقای آن، شهروندی در خانواده و محله  و آپارتمان، هویت و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، پرورش گل و گیاه آپارتمانی، محیط زیست، مصرف بهینه آب، پسماند،‌دوام ایمنی بازیافت و مواد دیگر دایر است.

وی افزود: این کلاسها و کارگاه‌های آموزشی با همکاری اداره بازیافت، فضای سبز و کارشناسان محیط زیست نواحی دهگانه در تمامی محلات در حال اجرا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهروند ، فضا ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار