معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جریان اجرای طرح ارائه خدمات پزشکی به محرومین مناطق میناب و جاسک، تأکید کرد: در این مرحله روزانه به 4 هزار نفر خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، رایگان ارائه می‌شود.

برپایی 2 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم میناب و جاسک توسط نیروی زمینی سپاهبه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) 2 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم هشت‌بندی و گوان از توابع شهرستان های میناب و جاسک واقع در استان هرمزگان ویژه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به مردم محروم، راه‌اندازی شد.
 
سردار "مهدی اخوان مهدوی" معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در حاشیه راه‌اندازی طرح محرومیت‌زدایی در قالب اجرای بیمارستان صحرایی، گفت: خوشبختانه از سال 88 تاکنون 83 بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشور به مردم محروم راه‌اندازی و از همه توانمندی‌های تخصصی و فوق تخصصی در این راستا استفاده کرده‌ایم.
 
وی افزود: در این مرحله با نهادینه کردن دو اصل تحرک و سرعت عمل، روزانه به 4 هزار نفر خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، رایگان ارائه می‌شود.
 
اخوان تصریح کرد: در این 2 بیمارستان، سیستم کاملاً رایانه‌ای و کنترل پزشکی از راه دور(Telemedicine) و همزمان پشتیبانی خدمت رزم نیز انجام می‌گیرد.
 
وی در پایان ضمن اشاره به پیشرفته‌ترین بیمارستان کانکسی ویژه مردم منطقه چابهار، جاسک و میناب، خاطرنشان کرد: در این 2 بیمارستان با توانمندی‌های تخصصی و فوق تخصصی در بخش‌هایی همچون جراحی، ارتوپدی، قلب، داخلی، ارولوژی، زنان و زایمان و اطفال ارائه خدمت می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار