با وجود اتمام 3 ماه مصدومیت جک ویلشر اما سرمربی آرسنال بازگشت او به ترکیب اصلی تیم را نیازمند زمان می‌داند، از سوی دیگر رمزی هم به دلیل آسیب‌دیدگی دو هفته دور از میادین خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جک ویلشر، ملی‌پوش 23 ساله آرسنال 3 ماه گذشته را به دلیل مصدومیت دور از تیم به سر برد و مجبور به استراحت شد.
 
هافبک جوان در بازی 22 نوامبر آرسنال مقابل منچستریونایتد حضور داشت که در نهایت توپچی‌ها نتیجه این بازی را به حریف واگذار کردند.
 
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال رضایت چندانی از عملکرد ویلشر در آن بازی نداشته و اعلام کرد هنوز برای بازگشت او به ترکیب اصلی تیم زود است.
 
ویلشر یک بازیکن سرعتی است و سرمربی فرانسوی انتظار دارد او به شرایط قبلی خود برگردد اما انتشار تصویری از ویلشر در حال قلیان کشیدن، دیدگاه منفی در رابطه با این بازیکن به وجود آورد.
 
البته ویلشر تنها مصدوم آرسنال نیست که با کسب بهبودی توانستند به جمع بازیکنان برگردد، سانتی کازورلا، مسوت اوزیل و الکسیس سانچز هم دارای همین شرایط هستند.
 
آرسن ونگر در مورد این بازیکنان گفت: همه مصدومان ما پس از کسب بهبودی مشغول تمرین و بازی همراه با دیگر اعضای تیم هستند. آنها اعتماد به نفس خوبی دارند فقط باید کمی زمان در اختیارشان گذاشته شود تا به هماهنگی لازم برسند.
 
*** رمزی 2 هفته غایب خواهد بود
 
آرسن ونگر، فهرستی از بازیکنان مصدوم آرسنال ارائه داد که برای مدت طولانی قادر به همراهی تیم نخواهند بود. در کنار آرتتا، دبوچی و دیابی، رمزی هم به جمع مصدومان این تیم اضافه شده و حداقل تا 2 هفته آینده قادر به بازی نخواهد بود.
 
ونگر گفت: در کنار بازیکنان مصدومی که نام بردم، هنوز وضعیت فلامینی و بلرین هم به طور قطع مشخص نیست. به غیر از آنها، دیگر بازیکنان آرسنال در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند.
 
لازم به ذکر است، آرسنال هم اکنون با 45 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرسنال ، ویلشر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار