رئیس حوزه هنری استان کردستان ازراه یابی پنچ اثر از آثار هنرمندان کردستانی به بخش نهایی نهمین جشنواره فیلم های کوتاه دینی رویش خبرداد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، امین مرادی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته و موفقیت‌های متعدد فیلمسازان استان کردستان در عرصه های ملی و بین المللی و استعداد بالای جوانان استان گفت: در این دوره از جشنواره نیز هنرمندان فیلمساز استان حضوری پررنگ را در جشنواره رقم زدند و بیش از 30 اثر را در بخش های مختلف به جشنواره ارسال کردند که حاصل آن راهیابی پنج اثر به بخش های رقابتی جشنواره نهم می باشد.

وی افزود: در پویا نمایی و در بخش مسابقه ملی اثر فیلمساز توانمند سنندجی «ماشاء ا... محمدی» با عنوان «عکس» با راهیابی به بخش نهایی جشنواره به رقابت با 20 فیلم دیگر این بخش می پردازد .

مرادی در ادامه گفت: در بخش داستانی فیلم کوتاه«بوی سرد» اثر هنرمند جوان سنندجی «نوید زارع» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان موفق به حضور در مرحله نهایی بخش جوانه های رویش این جشنواره شد و در رقابت با 16 اثر دیگر راه یافته به این مرحله اولین حضور خود را با حضور در این جشنواره معتبر تجربه می‌کند.

رئیس حوزه هنری بیان کرد: در بخش داستانی اثر «آپارتمان مورچه ها» به کارگردانی توفیق امانی و «هفت سنگ» به کارگردانی خانم «فاطمه دست مرد» هنرمند مریوانی در قسمت مسایقه ملی به رقابت با 22 اثر دیگر این بخش می پردازند.

مرادی با اشاره به راهیابی 44 اثر به بخش مستند جشنواره در قسمت جوانه های رویش، خارج از مسابقه و مسابقه ملی گفت: در بخش مسابقه ملی اثر «خدا اشتباه نمی کند» کارگردان توانمند سینمای کردستان که موفقیت‌های زیادی را در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی نیز کسب کرده است «بهروز نورانی پور» به رقابت با 20 فیلم دیگر راه یافته در این بخش می پردازد .

گفتنی است نهمین جشنواره فیلم های کوتاه دینی رویش از پنجم تا هفتم اسفند ماه 93 در پردیس سینما آزادی تهران و مراسم اختتامیه 8 اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.