معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس گفت: فولاد کاویان از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به بازار فرابورس ایران منتقل می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بورس تهران، امیر حمزه مالمیر با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: درخواست فولاد کاویان در جلسه‌ 16 مهرماه 93 هیات پذیرش مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سهامدار عمده ظرف مهلت 3 ماه نسبت به خرید سهم سهامدارانی که سهام خود را عرضه می‌کنند به قیمت حداقل هر سهم 3200 ریال اقدام کند و پس از ایفای تعهد، نام شرکت از فهرست شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل شود.
 
مالمیر در ادامه یادآور شد: با توجه به تعهدات ارایه شده و باعنایت به هماهنگی‌های انجام‌شده، مهلت خرید سهام از تاریخ 21 آبان‌ماه تعیین و در تاریخ 21 بهمن‌ماه خاتمه یافته است. طی این مدت بیش از 3.5 میلیون سهم از سهام شرکت مورد معامله قرارگرفته است. باتوجه به اتمام مهلت تعهد خرید سهام، اقدامات اجرایی برای خروج نام شرکت از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و انتقال به فرابورس انجام شده (از 4 اسفندماه) و به زودی سهام شرکت یادشده در بازار پایه‌ فرابورس قابل معامله خواهد بود.
 
لازم به ذکر است پس از این انتقال تعداد ناشران بورسی به 314 شرکت بالغ می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، فولاد ، کاویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار