کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در مرحله مقدماتی جام جهانی نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛علی نادری، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در مرحله مقدماتی همه تیم ها متفاوت ظاهر می شوند و هیچ تیمی برای باختن به میدان نمی آید. ما نیز با تمام توان به مصاف حریفان می رویم تا با شایستگی به جام جهانی صعود کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: فکر می کنم تنها بازی سختمان در مرحله فینال مقابل ژاپن است. تمامی تیم هایی که در آسیا هستند برای موفقیت به میدان می آیند اما ما فقط به حضور در جام جهانی و قرار گرفتن در میان 5 تیم برتر جهان فکر می کنیم. در واقع تیم ها با انگیزه بالا پا به عرصه رقابت می گذارند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

کاپیتان تیم ملی درباره شرایط اردوهای تدارکاتی گفت: خوشبختانه همه امکانات را در اختیار داریم تا به خوبی تمرین کنیم اما امیدوارم از لحاظ مالی فدراسیون فوتبال به تیم فوتبال ساحلی توجه کند.

نادری معتقد است که بازی تدارکاتی به آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان کمک می کند. وی در اینباره  گفت: اگر بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم مسلما آمادگی خوبی خواهیم داشت. نقاط ضعف و قوت تیم مشخص می شود و برای رفع آن نیز اقدامات لازم از سوی کادر فنی انجام می شود. در آخرین اردو با تیم بلاروس بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد که این امر به آمادگی بازیکنان و در مجموع تیم، کمک شایانی می کند.

وی در پایان درباره میزبانی کشور قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: تجربه بازی در قطر را داریم. امکانات و میزبانی خوب این کشور و حضور تماشاگران ایرانی برای ما نکته مثبتی به شمار می رود. امیدوارم با حمایتهای همه جانبه فدراسیون فوتبال و با انگیزه بالا بازی به بازی موفق باشیم و به هدف خود که قهرمانی در مسابقات است برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاپیتان ، تیم ، ملی ، ایران ، نادری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار