معاون سازمان حمایت از مصرف ‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تعداد قابل توجهی از شکایات با سامانه 124 مربوط به فروش پوشاک در شوهای خانگی است.

مجتبی فراهانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نحوه نظارت سازمان حمایت و فروش برندهای پوشاک خارجی اظهار داشت: بازرسان این سازمان به بررسی منطقی تمامی هزینه‌های دربرگیرنده کالا پرداخته و با احتساب آن اگر گرانفروشی رخ دهد قطعا با آن برخورد می‌کنند.

وی افزود: برخی افراد با سوء‌استفاده از اینکه این کالا برند خارجی است به گرانفروشی پرداخته که سازمان حمایت با این امر برخورد می‌کند.

فراهانی در ادامه صحبت‌های خود به برگزاری شوهای لباس خانگی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما برگزاری شوی لباس در منازل و فروش خانگی آن است.

وی تصریح کرد: برگزاری این شوها علاوه بر مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی که دارد موجب گرانفروشی می‌شود و کسبه‌های خوش نام را در این سیستم بدنام می‌کند.

به گفته فراهانی؛ تعداد قابل توجهی از شکایات با سامانه 124 مربوط به فروش پوشاک در شوهای خانگی است.

معاون سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تأکید کرد: توصیه ما به مردم این است که از شوهای خانگی خرید نکنند چرا که هیچ مجوزی ندارند و صرفا مکانی را برای چند شب کرایه کرده و قابل پیگیری نیستند.

وی ادامه داد: این شوهای خانگی نه در حوزه نظارت اصناف و نه در حوزه نظارت سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت است و سازمان حمایت برای بازرسی باید با دستگاه‌های قضایی و اماکن هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا بتواند وارد این اماکن شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شو ، خانگی ، فروش ، برند ، خارجی ، پوشاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار