از طریق فرم جستجو شما می توانید با درج شرایط مطلوب خود از قبیل میزان بودجه ، منطقه (مناطق) مورد نظر ، داشتن پارکینگ و آسانسور و ... نتایج آن را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در صورتی که تمایل به فروش آپارتمان در تهران دارید در کوتاه ترین زمان ممکنه ملک مورد نظر خود را جهت خرید، پیش خرید، معاوضه و یا رهن و اجاره بیابید .


از طریق فرم جستجو شما می توانید با درج شرایط مطلوب خود از قبیل میزان بودجه ، منطقه (مناطق) مورد نظر ، داشتن پارکینگ و آسانسور و ... نتایج آن را مشاهده کنید. در صورتی که با جستجو نتوانستید به فایل (های) مورد نظر خود دست پیدا کنید به شما پیشنهاد می گردد کهاز قسمت سفارش ملک درخواستتان را ارسال نمایید تا به محض ثبت فایل مناسب ، به شما اطلاع داده شودو بتوانید از مزایای آن استفاده نمایید.
.

در صورتی که تمایل دارید ملک خود را جهت فروش و یا رهن و اجاره دارید به نکات ذیل توجه نمایید ،گزینه هایی که هنگام فشردن دکمه ارسال به رنگ قرمز در می آیند حتما باید پر و یا تصحیح گردند که برای تصحیح می توانید از توضیح اخطاری که در پایین فرم ظاهر می گردد استفاده نمایید ، با توجه به نوع ملک ، گزینه های اجباری جهت پرکردن تغییر می کنند بعد از ارسال ملک توسط شما و دریافت پیغام "ارسال با موفقیت انجام شد" ، فایل شما پس از بررسی صحت اطلاعــــات بر روی سامانه ابران فایل قرار خـواهد گرفت و شما می توانید از طریق ایمیل و یا از طریق منوی کاربری خود ، از کد ملک و یا لینک دسترسی به فایل خود آگاه گردید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار