در حساس ترین رقابت هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال شاهد تساوی غول‌های این فصل از لیگ بودیم تا تغییر بزرگی در صدر جدول اعمال نشود.

غول‌های لیگ به تقسیم امتیاز رضایت دادند/ منصوری انتقام اصفهانی ها را از مس گرفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال طبق پیش بینی در همه شهرها با هیجان برگزار شد و در برخی رقابت‌ها شاهد نتایجی عجیب و دور از انتظار بودیم که در این هفته‌های حساس باعث ایجاد تغیییرات در 7جدول رده بندی لیگ برتر شد.
 
**پایاسازه تبریز- شرکت حفاری اهواز


در یکی از عجیب ترین و دور از انتظارترین بازی‌های این هفته پایاسازه مدعی سقوط به لیگ دسته یک، توانست در زمین خود یکی از مدعیان لیگ برتر را به زانو در آورد تا امیدش به بقاء در جمع برتری‌ها افزایش یابد در همین راستا تیم تبریزی شاید در مهمترین بازی خود بهترین نتیجه را کسب کرد تا دیگر تیم‌های مدعی سقوط نگران هفته‌های بعد باشند.

پایاسازه مهمان خود تیم حفاری را با نتیجه 5-3 شکست داد تا حواشی  اهوازی‌ها در هفته‌های گذشته کار دست این تیم بدهد و از قهرمانی فاصله گیرد.

***ماهان تندیس قم- مقاومت البرز


در دیگر دیدار مقاومت البرز که با توجه به مشکلات عدیده عملکرد قابل قبولی داشته و تنها برای کسب امتیاز و فرار از سقوط به قم رفت در رقابتی حیاتی به تساوی تن داد و به کسب تک امتیاز بازی راضی شد البته این نتیجه برابر تیمی که در نیم فصل نخست مدعی قهرمانی بود و حفاری را هفته پیش به زانو درآورد، رضایت بخش است اما باید دید این تک امتیاز در ادامه می‌تواند به داد سربازان کرجی برسد یا نه؟

***شهید منصوری قرچک- مس سونگون ورزقان


در دیداری که قرچکی‌ها آن را میزبانی کردند تیم مس یکی از مدعیان قهرمانی لیگ، شکست هفته گذشته را بار دیگر تکرار کرد تا جذابیت لیگ همچنان با رقابت تیم‌های اول و دوم جدول پیگیری شود.

در این رقابت منصوری‌ها که با وجود مشکلات زیاد در این هفته‌ها استارت قدرتمندی زده‌اند تا بتوانند در جدول صعود کنند مس را با پیروزی پر گل 6-0 به زانو درآوردند تا یکی دیگر از نتیجه‌های عجیب رقم بخورد و با توجه به نتیجه دیدار تاسیسات دریایی و گیتی پسند ، بهترین فرصت مسی‌ها برای صعود در جدول از دست برود.

قرچکی‌ها انتقام شش‌تایی شدن هفته‌های گذشته را از مس گرفتند و با نتیجه 6-0 به پیروزی رسیدند.

***تاسیسات دریایی تهران- گیتی پسند اصفهان
 

فینال صدرنشینان لیگ  و همچنین حساس ترین بازی هفته با تساوی بدون گل همراه بود  تا استرس و فشار روانی حاکم بر هر دوتیم آفریننده رقابتی فیزیکی باشد و در نهایت نیز نماینده‌های اصفهان و تهران امتیاز ها را تقسیم کرده و به کسب یک امتیاز رضایت دهند.

البته حساسیت این دیدار برای دو تیم چنین نتیجه‌ای را قابل پیش بینی می‌کرد اما تساوی در تهران و شکست دیگر مدعیان در هفته بیست و سوم باعث شد صدر جدول دست نخورده باقی بماند.


این دیدار با خالی از حواشی نبود  بطوریکه طی آن مسئولان حفظ امنیت سالن با هواداران برخورد داشتند و خبرنگاران تصویری از این حواشی تصویربرداری کردند و با برخورد نامناسب مسئولان روبه رو شدند.

گفتنی است:وحید شمسایی که در نیمه نخست این دیدار به علت مصدومیت از زمین بازی خارج شده بود نتوانست در ادامه این مسابقه یاران خود را همراهی کند، بدین ترتیب تنها از کنار زمین به هدایت شاگردان خود پرداخت.

***میثاق تهران- فرش‌آرا مشهد


میثاق دیگر نماینده تهران در لیگ برتر فرش‌آرا را میزبانی کرد و سه امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت البته با وجود شرایط ایده‌آل در باشگاه فرش‌آرا و بازیکنان ایده‌آل این تیم نتوانست عملکردی مطلوبی داشته باشد و این هفته نیز در تهران مغلوب میثاقی شد که با فقدان بازیکن رو به رو است وبا 5 بازیکن در زمین حاضر شد.

شاگردان لک این دیدار را با نتیجه 3-1 به پایان رساندند تا با شرایط بد باشگاهی راهی برای صعود خود باز کنند.

***شهروند ساری- دبیری تبریز


پرگل ترین بازی هفته در ساری رقم خورد که طی آن شاگردان ابطحی 9 بار دروازه دبیری‌ها را گشودند تا طعم شیرین پیروزی در دربی با گل‌های زیاد از یاد نماینده تبریز برود و اصغری مقدم دراولین تجربه هدایت تیم در بیرون زمین ناموفق باشد.

دبیری‌های در جو سنگین سالن حیدریان تنها موفق به جبران 2 گل شدند تا این دیدار با نتایجه 9-2 به پایان برسد.

البته این نتیجه برای مدافع عنوان قهرمانی سنگین بود و خاطره تلخ باخت فصل گذشته دبیری‌ها برابر ساروی‌ها را زنده کرد.

***فردوسی مشهد- شهرداری ساوه


شاگردان خوراکچی که هفته گذشته پیروز فینال قعرجدولی‌ها بودند و توانستند پس از مدت طولانی یک پله صعود کنند با تساوی برابر فردوسی باز هم متوقف شدند.

شاید تساوی این دیدار دردی را از مشهدی‌ها دوا کرده باشد اما به طور حتم با نتیجه غیرقابل پیش بینی پایاسازه به کار ساوه‌ای‌ها نیامد تا شهرداری همچنان مدعی سقوط باشد.

این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید تا تنها یک امتیاز به تیم‌ها برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار