به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در برنامه اجرا شده بر روی لامبورگینی هوراکان توسط منصوری در طراحی جلو، پس زمینه مشکی چراغ های جلو و ورودی های بزرگتر هوا بر روی سپر با اسپویلرهای بزرگ تر فیبرکربنی و بالچه های هدایت کننده هوا در نظر گرفته شده و در عقب خودرو هم باله بزرگ ثابت فیبرکربنی به همراه سپر دوباره طراحی شده با دیفیوزرهای بزرگ زیر آن اجرا شده که باعث افزایش بیش از پیش جذابیت و چهره خشن این گاو سرکش ایتالیایی شده است.در داخل کابین هم منصوری برای تکمیل کار خود و ارتقای سطح اسپرت هوراکان بر روی داشبورد و صندلی ها از چرم مخصوص و بالشتک های برجسته تکیه گاهی و در ساختار آن ها از فیبرکربن و در مقابل راننده هم از یک فرمان اسپرت ارگونومیک و پدال های آلومینیمی استفاده کرده است.
منصوری همچنین پروژه کاری خود را در ظاهر خودرو محدود نکرده و با افزودن یک سیستم اگزوز و صدا خفه کن جدید اسپرت، توربوشارژر تکی با فشار بالاتر نسبت به توربو مورد استفاده در نسخه استاندارد، سیستم کنترل فشار سوخت جدید و دستکاری و بروزرسانی های اطلاعات ECU در رابطه با میزان مصرف سوخت باعث افزایش قدرت پیشرانه ۱۰ سیلندر هوراکان در دور موتور ۸۲۰۰ دور بر دقیقه از ۶۱۰ اسب بخار به ۸۳۸ اسب بخار شده و گشتاور تولیدی موتور هم از ۵۶۰ نیوتن متر در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه به ۷۸۰ نیوتن متر در ۵۳۰۰ دور بر دقیقه افزایش پیدا کرده که با انتقال آن به چرخ های ۲۰ و ۲۱ اینچی جلو و عقب موجب ثبت شتاب صفر تا صد ۲.۹ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعتی شده است.
منبع جام جم