رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سپردن باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان ارزش دارد/اقدام نژاد فلاح بر خلاف مدیران جدید بود

مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اختلاف زیادی بین پیشنهاد 200 میلیاردی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و قیمت پایه مصوبه دولت و خصوصی سازی وجود دارد.

محمد رویانیان در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دولت و سازمان خصوصی سازی باید به پیشنهاد 200 میلیاردی مثبت نگاه کنند و ارزش این را دارد که باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان پرسپولیس سپرده شود.

رویانیان در ادامه عنوان کرد: به هر حال دولت باید مساعدت کند تا پرسپولیس در اختیار پیشکسوتان پرسپولیس قرار بگیرد.

وی بیان کرد: شرایط پرداخت باید تغییر پیدا می کرد که اینکار صورت گرفت به نظرم با تدبیری که سازمان خصوصی سازی اندیشیده است شرایط را بهتر شده است.

رویانیان عنوان کرد: به هر حال شرکت خصوصی سازی باید یکسری شرایط برای خریدار فراهم کند تبلیغات دور زمین مسابقه، بلیط فروشی و حق پخش تلویزیونی از جمله این موارد است.

مدیر عامل سابق پرسپولیس در ادامه بیان کرد: دست اندرکاران خصوصی سازی شرایط  را مهیا کردند تا برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مشتری پیدا شود و تلاششان را در این باره انجام دادند.

رویانیان درباره حضور نژاد فلاح در خانه‌اش تصریح کرد: من از نژاد فلاح تشکر می کنم که برای رخصت گرفتن به خانه ام آمده بر خلاف مدیران جدید فعالیت مدیران قبلی را زیر سوال می برند اما نژاد فلاح روند جدیدی را در پیش گرفت و اقدامش قابل تشکر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال من از لحاظ مالی و معنوی قصد دارم که به باشگاه پرسپولیس و نژاد فلاح کمک کنم تا باشگاه به جایگاه واقعی اش برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار