رئیس فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز با مسئولان موسسه سپاس و حمید استیلی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره این نشست گفت:حمید استیلی که گل زیبای خود را در دیدار ایران و امریکا به ثمر رسانده بود، پیراهنش را به موسسه سپاس اهدا کرده تا این موسسه با درآمد حاصل از آن افرادی که مبتلا به سرطان هستند را مورد پوشش قرار دهد. خوشبختانه این موسسه با انجام فعالیتهای خیرخواهانه در راستای کمک به امر سرطان قدم برداشته و با در اختیارداشتن پیراهن این بازیکن توانسته است هزینه هایی را برای این قشر از افراد جامعه جمع آوری کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: معتقدم، ارتباط با فعالیتهایی که در خصوص سرطان است باید در سطح جامعه، مخصوصا در فوتبال کشور بیشتر شود تا بتوان با پیشگیری از این بیماری، شاهد سلامتی جامعه باشیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در این نشست گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال  نیز از این امر استقبال می کنند. بدون شک در بخش مسئولیتهای اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع مورد استقبال قرار خواهد گرفت و ما این موضوع را حتما منعکس خواهیم کرد. البته این حرکت به دلیل نو و جدید بودنش در مدت زمان کوتاهی الگو خواهد شد. در واقع در بعد بین المللی می توان این فعالیت را منتشر کرد و بدون شک حمایت دیگر کشورها را بدست آورد.
 
وی در ادامه افزود: در بعد داخلی و در بحث برگزاری مسابقات لیگ می توان تبلیغاتی را در این زمینه انجام داد. ضمن اینکه در بخش تیم های ملی نیز با توجه به شناختی که از کارلوس کی روش دارم، ما نيز می توانيم حضوری پررنگ داشته باشيم و حضور چنین افرادی می تواند کمک بسزایی در رابطه با پیشگیری سرطان داشته باشد.
 
در ادامه این جلسه  یارایی توضيحاتی را در رابطه با فعالیتهای موسسه سپاس ارائه کرد. 









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار