به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛

کتاب«نیم قرن خدمت» رونمایی می‌شود

مرکز اسناد انقلاب اسلامی بنا دارد از کتاب «نیم قرن خدمت»خاطرات سیدرضا نیری(ابوالایتام) یکی از خادمان انقلاب اسلامی رونمایی گرداند

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، این مؤسسه بنا دارد از کتاب «نیم قرن خدمت» خاطرات سیدرضا نیری (ابوالایتام) یکی از خادمان انقلاب اسلامی رونمایی نماید.

سیدرضانیری به يمن وجود آقای حاج عبدالكريم حق شناس با حضرت امام خميني (ره) مرتبط شد و در مسير انقلاب و خدمت رساني به آن قرار گرفت و با ورود حضرت امام خميني به مدرسه ی رفاه و علوی از خادمين ايشان بود. وی در رفت و آمدهايش به مسجد امين الدوله با جمعيت مؤتلفه ی اسلامی پيوند خورد كه شاخصترين افراد آن شهيد حاج صادق امانی، شهيد حاج اسدالله لاجوردی، شهيد حاج مهدی عراقی، حاج حبيب­الله عسگراولادی و... بودند و پس از پيروزی انقلاب و تشكيل كميته ی امداد به فرمان امام خمينی، فعاليت امدادی و خدماتی خود را به صورت رسمی و تشكيلاتی شروع نمود و خدمات ارزنده و خداپسندانه ای از تجهيز بيمارستانها تا خدمت رسانی به مردم فقير و مستضعف منطقه بشاگرد، جاسك، جنوب خراسان و ديگر نقاط كشور ارائه داد. از جمله فعاليت های ايشان كه جنبه ی فراملی دارد تأسيس انجمن خيريه ی بين المللی است كه سعی در ارتباط و هماهنگی مراكز خيريه در جهان دارد.
 
این مراسم دوشنبه یازدهم اسفندماه از ساعت 15 در فرهنگسرای امام(ره) واقع در نیاوران، خیابان شهید باهنر، بین جماران و سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی با حضور شخصیت های کشوری، لشگری، اصحاب قلم و رسانه برگزار می شود و آیت الله موحدی کرمانی(عضو خبرگان رهبری)، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان(رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی) و سیدرضا نیری به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار