سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از زمان حضورش در ایران با حاضر شدن بر سر تمرینات تیم‌های لیگ برتری از نحوه کار بازیکنان و کادر فنی دیدن کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  اسلوبودان کواچ بامداد سه شنبه 28 بهمن ماه وارد تهران شد و بلافاصله برای تماشای مسابقه شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد راهی ارومیه شد. وی پس از تماشای این دیدار که سه بر صفر به سود ارومیه به پایان رسید به تهران آمد و در جلساتی با مسئولین فدراسیون و دستیارانش برنامه های تیم ملی ایران را در سال آینده تدوین و نهایی کرد.

سرمربی تیم ملی کشورمان روز یکشنبه سوم اسفند ماه بر سر تمرینات تیم های پیکان در خانه والیبال و نوین کشاورز در سالن بانک کشاورزی حاضر شد و نظاره گر تمرینات آنان بود.

بوبان روز گذشته دوشنبه چهارم اسفند نیز با حاضر شدن در نشست خبری به سوالات خبرنگاران با دقت و حوصله مثال زدنی پاسخ گفت و از جستجوی نام های تازه و جوان برای دعوت به تیم ملی خبرداد. وی بلافاصله بر سر تمرینات متین در سالن فدراسیون والیبال حاضر و با کمال صبر و حوصله به تماشای تمرین آنان نشست.

همچنین عصر امروزسه شنبه پنجم اسفند در جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون و سرمربی و سرپرست تیم ملی برنامه های آتی تیم بررسی می شود و در خصوص دیگر مسائل تصمیم گیری خواهد شد.

فردا چهارشنبه ششم اسفند ماه نیز خانه والیبال میزبان دیدار های نوین کشاورز و میزان خراسان و پیکان تهران و وزارت دفاع می باشد که اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان میهمان ویژه این دو مسابقه خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کواچ ، سرمربی ، تیم ، ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار