وزیر علوم دولت دهم گفت: خیلی بد است که ما با اجنبی لطیف سخن بگوییم و با منتقدان داخلی درشتی کنیم و بعد هم بگوییم که بیایید و ما را نقد بکنید و بعد به آن‌ها ناسزا بگوییم.

"کامران دانشجو" وزیر علوم دولت دهم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص تأثیر فرمایشات "مقام معظم رهبری" مبنی بر یک مرحله‌ای شدن مذاکرات هسته‌ای بر رویکرد طرف‌های مذاکره‌کننده غربی، اظهار داشت: اصلا اینکه رویکرد غربی‌ها چه باشد مهم نیست؛ چون ما هیچ‌گاه از تهاجمات بیرون ضربه نمی‌خوریم؛ نه اینکه سخت نباشد ولی مدام در حال رشد هستیم.

وی تأکید کرد: آنچه که مهم است، رویکرد داخلی‌هاست؛ خیلی بد است که ما با اجنبی لطیف سخن بگوییم و با منتقدان داخلی درشتی کنیم و بعد هم بگوییم که بیایید و ما را نقد بکنید و بعد به آن‌ها ناسزا بگوییم.
 
دانشجو گفت: اصلا برای ما نباید مهم باشد که رویکرد غربی‌ها چیست چراکه رویکرد آن‌ها دشمنی است و این غفلت ماست اگر از دشمن، غیر از دشمنی انتظار داشته باشیم؛ ما باید ببینیم که رویکرد داخلی‌ها چیست.

وزیر علوم دولت دهم تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تا به حال توانسته از عزت ملت ایران حفاظت کند و ان‌شاالله از این پس هم این عزت را حفظ کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار