نهمین رزمایش پیامبر اعظم( ص) با فرمان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز محمد رسول الله (ص) در تنگه هرمز آغاز شد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس در این رزمایش که با شعار "اقتدار و امنیت پایدار در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی" آغاز شد ،علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ، و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی شاهد اجرای مراحل مختلف رزمایش هستند. در مرحله نخست این رزمایش ۳۰ شناور جنگی در مدت ده دقیقه منطقه رزمایش را مین ریزی کردند.

انجام عملیات پدافند هوایی ،شلیک ۴ موشک به ماکت ناوهواپیمابر دشمن فرضی،شلیک موشک نقطه زن از بالگرد ، پرتاب موشک بالستیک از ۲۷۰ کیلومتری و شلیک ۴۰۰ راکت از شناورهای تندرو به سوی ماکت ناو هواپیمابر دشمن فرضی از مراحل مختلف نهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) بود که باموفقیت اجرا شد.

دفاع زمینی در منطقه کوه مبارک، ورودی تنگه هرمز ، درگیری دریایی با شناورهای فرضی، دفاع پدافند هوایی در تنب بزرگ، کوچک و ابوموسی، پرواز پهپادهای سپاه و کنترل تمام سامانه های راداری و الکترونیکی و موشکی در این جزایر با پهپادها از دیگر مراحل این رزمایش است که فردا اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.