شورای اسلامی شهر شیراز 500 میلیارد ریال معادل 10درصد هزینه های ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور را متقبل و آن را در زمره مصوبات خود قرار داده است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خيريه ، علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اعلام این خبرگفت: شورای اسلامی شهر شیراز 10 درصد از هزینه ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور را که معادل 500 میلیارد ریال است متقبل شده و آن را در زمره مصوبات خود قرار داده است.

علی اکبر رامجردی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر شیراز عملیات خاکبرداری این بیمارستان را تقبل کرده و بنا شده رقم یاد شده را به مدت پنج سال در مصوبات خود لحاظ کند.

وی افزود: برای تامین این میزان کمک، شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداران مناطق برای همکاری با مجمع خیرین تامین سلامت به توافق رسیدند.

رامجردی بیان کرد: بیمارستان سرطان جنوب کشور به عنوان یکی از مراکز مورد نیاز در اولویت کمک های خداپسندانه خیرین فارس قرار گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس ادامه داد: برای احداث این بیمارستان 500 تختخوابی ، پنج هزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده که تاکنون از سوی خیرین 25 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
 
وی تصریح کرد: بیمارستان سرطان جنوب کشور در 80 هزار متر مربع ، در مرکز آموزشی پیوند اعضای ابن سینا از طریق وقف جمعی و مشارکت های مردمی احداث می شود.

رامجردی افزود: متاسفانه بیماری سرطان به عنوان یکی از بیماری های رو به رشد شناخته شده و همین امر بار سنگینی به حوزه درمان تحمیل می کند.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: بیمارستان ، سرطان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار