فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با اجرای عملیات پاکسازی فجر، یک شرور مسلح به هلاکت رسید.

شرور مسلح پس از تیراندازی به سمت پلیس،‌ به هلاکت رسیدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد دفتری در این باره اظهار داشت: با اجرای عملیات پاکسازی فجر، یک شرور مسلح به هلاکت رسید و ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان ایرانشهر در قالب رزمایش طرح فجر، ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری یگان تکاوری پس از انجام اقدامات اطلاعاتی لازم به منطقه مورد نظر واقع در روستای "نوک آباد زردکوه" اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: پس از اعزام ماموران و بررسی نقاط آلوده و جرم خیز، یکی از اشرار مسلح که با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشت به هلاکت رسید و یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از شرور مسلح کشف شد.

سرهنگ "محمد دفتری" در ادامه جزئيات اين طرح افزود: با انجام عمليات پاکسازي در نقاط مختلف منطقه۳۲ متهم دستگير شدند که از اين تعداد ۱۰ نفر خرده فروش، معتاد پرخطر و توزيع کننده مواد مخدر و چهار نفر نيز به اتهام حمل مسلحانه مواد مخدر تحت تعقیب پلیس قرار داشتند.

وی یاد آور شد: با اجرای این عملیات، سه کيلو و هشت گرم مواد مخدر از نوع کراک، بيش از ۱۸ کيلوگرم ترياک، سه حقه وافور و يک عدد ترازوي ديجيتال کشفشد.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر با اشاره به توقيفچهار خودروي سواري و يک دستگاه موتورسيکلت در اين عمليات خاطر نشان کرد: تحقيقات فني پليس در خصوص دستگير شدگان اين طرح همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار