«فریدون جیرانی» در جمع خبرنگاران:

پخش سیاه و سفید «تعبیر وارونه یک رویا»/ بازیگران ارمنی نقش قهرمانان خارجی این اثر را به بهترین شکل ایفا کردند

فریدون جیرانی گفت: هدف سریال «تعبیر وارونه یک رویا» نشان دادن کارشکنی‌هایی است که کشورهای خارجی در صنعت اتمی ایران به وجود آورده‌اند و نمایش آن به صورت سیاه و سفید عمق این فاجعه را بیشتر نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه  خبرنگاران، صبح امروز محمد احسانی مدیر شبکه یک ، به همراه مدیر تولید سریال شبکه یک از پشت صحنه سریال «تعبیر وارونه یک رویا» دیدن کردند. 
 
فریدون جیرانی کارگردان این سریال، در جمع خبرنگاران در خصوص سریالش گفت: سریال «تعبیر وارونه یک رویا» قبلا نام دیگری داشت و از اواخر مهر ماه کلیک خورد قرار است این سریال در 20 قسمت 50 دقیقه‌ای به روی آنتن شبکه یک سیما برود. 
 
وی در ادامه افزود: موضوع این سریال جاسوسی پلیسی است که درون آن درام های عاشقانه‌ای رخ می‌دهد، نقش اول این سریال را امیر جعفری ایفا می‌کند و قسمتهایی از «تعبیر وارونه یک رویا» در ارمنستان بازی شده است. 
 
جیرانی گفت: بازیگران تئاتری ارمنستان به خوبی توانستند از پس نقش‌های قهرمانان خارجی این سریال برآیند و امیر جعفری نیز در این سریال به زبان ارمنی صحبت می‌کند، «تعبیر وارونه یک رویا» لوکیشن‌های خارجی و خیابانی زیادی دارد که امیدوارم تا قبل از تابستان بتوانیم تصویر‌برداری آن را به اتمام برسانیم. 
 
کارگردان فیلم‌ «خواب زدها» خاطر نشان کرد: تا به امروز در تلویزیون به موضوع این سریال اشاره نشده است و اگر هم اشاره‌ی کوچکی شده باشد آنطور  که باید و شاید نبوده است، ما سعی کرده‌‌ایم اتفاقات این سریال را که نزدیکی زیادی به واقعیت دارد به بهترین شکل به نمایش درآوریم و کارشکنی‌های کشورهای خارجی در صنعت اتمی کشورمان را نشان دهیم؛ این سریال به صورت سیاه و سفید به نمایش در‌می‌آید تا عمق فاجعه را بیشتر نشان دهد، کشورهای خارجی اختلالات و خراب‌کاری‌های زیادی در صنعت انرژی اتمی ما انجام داده‌اند که لازم بود سریالی با این موضوع ساخته شود. 
 
وی ادامه داد: این سریال تیتراژ ابتدایی ندارد و بدون تیتراژ انتهاییش  50 دقیقه طول می‌کشد خوشبختانه مسئولان استقبال خوبی از این سریال به عمل آورده‌اند و به نظر من سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با ریتم تند و تریلر جاسوسی بودن خود می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. 
 
جیرانی در پایان خاطر نشان کرد: زمان پخش دقیق این سریال را  به من اعلام نکرده‌اند اما به احتمال زیاد امیدوارم تا اواخر فصل بهار تصویر‌برداری و تدوین این سریال تمام و در تابستان به روی آنتن رود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار