رئیس سازمان بسیج علمی کشور گفت: آنچه که با عنوان توافق هسته‌ای وجود دارد این است که خواسته‌های یک ملت برای استقلال آزادی و حریت آن در سطح نظام بین‌الملل حفظ شود.

"حسین قدیانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرایطی که در آن توافق "خوب" صورت می‌گیرد، گفت: توافق خوب توافقی است که عزت جمهوری اسلامی ایران و اصولی که مردم از ابتدای انقلاب تا به امروز با هر سختی به پای آن ایستاده‌اند خدشه‌دار نشود.

وی تصریح کرد: آنچه که با عنوان توافق هسته‌ای وجود دارد این است که خواسته‌های یک ملت برای استقلال آزادی و حریت آن در سطح نظام بین‌الملل حفظ شود.  

رئیس سازمان بسیج علمی کشور با بیان اینکه امروز چرخش سانتریفیوژها نمادی از عزت و اقتدار ملت ایران هستند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که حقوق حقه خود را بر اساس قوانین بین‌المللی مطالبه می‌کند و غنی سازی را بر طبق همین قوانین حق خود می‌داند و نسبت به دستیابی آن تلاش خواهد کرد.
 
وی در پایان توافق خوب را توافقی دانست که بتوان با آن بر حریت، عزت و آزادی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ابزار فراهم آوردن عزت ملی در دوره‌های مختلف متفاوت است و امروز انرژی هسته‌ای و تعداد سانتریفیوژها و پیش از این دفاع مقدس بوده است.  

انتهای پیام/ 
 
برچسب ها: قدیانی ، بسیج ، دانشجویی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار