رئیس انجمن جودو کارگران کشور: برگزاری این مسابقات به نفع جامعه جودو است و باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین جودو کاران خواهد شد.

سعید قمی رئیس انجمن جودو کارگران کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌این المپیاد کار قشنگی است که استاندار مازندران انجام داده است، این اولین المپیاد کارگران کشور است که برگزار می‌شود، این گونه المپیادها و مسابقات باعث ایجاد تحول زیادی در ورزش کشور خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مسابقات جودو این المپیاد در روزهای هشتم و نهم اسفند ماه به میزبانی شهر زیبای چالوس برگزار می‌شود. این مسابقات شور و نشاط خاصی در بین جودوکاران کارگر ایجاد  کرده است.

رئیس انجمن جودو کارگران کشور تصریح کرد:‌ هدف از برگزاری این مسابقات شناخت بهترین جودوکاران برای اعزام تیم کارگری به مسابقات جهانی که سال آینده در ایتالیا برگزار می‌شود است که امیدواریم بتوانیم تیم خوبی را به این مسابقات اعزام کنیم.

قمی تاکید کرد: بیش از یک صد جودوکار از سطح کشور از بهترین‌ها و قهرمانان ملی هستند برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که می‌تواتد نوید خوبی باشد برای بالا بودن کیفیت مسابقات و با توجه به همکاری خوب رئیس فدراسیون کارگری آقای حسین زادگان، سعی کردیم بهترین امکانات فراهم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌از مسئولان فدراسیون جودو، استاندار و فرماندار محترم چالوس و آقای حسین زادگان رئیس فدراسیون کارگری کشور تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را برای برگزاری این مسابقات انجام دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قمی ، جودو ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار