«حمیدیان» در حاشیه نخستین روز از جشنواره«رویش»:

وقتی به نقش‌هایم در «رستاخیز» فكر می‌كنم قلبم به تپش می‌افتد

«بابك حمیدیان» بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز» كه در نخستین روز از نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی«رویش» اكران شد معنقد است كه برای نمایش عمومی فیلم «رستاخیز» باید شرایط را هموار كرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، بابك حمیدیان در پاسخ به این پرسش كه آیا فیلم سینمایی «رستاخیز» به لحاظ تكنیكی توانسته سینمای ایران را چند پله ارتقاء دهد گفت: زمانی می‌توانیم در مورد اینكه این فیلم به لحاظ تكنیكی و سینمایی توانسته سینمای ایران را ارتقاء دهد. 

حمیدیان كه شب گذشته و در حاشیه اكران فیلم «رستاخیز» در جشنواره «رویش» حضور داشت، گفت: بیاید رایزنی كنیم كه این فیلم به نمایش در بیاید، امیدوارم این فیلم هر چه زود‌تر در یك شرایط مساعد اكران عمومی شود. من با فیلم سینمایی «رستاخیز» و «چ» سیمرغ بلورین بهترین بازیگری را گرفتم و از این جهت فیلم‌ها برایم بسیار با ارزش هستند. 

وقتی به نقش‌هایم در «رستاخیز» فكر می‌كنم قلبم به تپش می‌افتد

حمیدیان ادامه داد: بازی در دو نقش یزید و عبید الله ابن زیاد در فیلم «رستاخیز» مسئولیت بسیار سنگینی بود؛ نقش‌هایی به شدت سخت كه وقتی حتی به آن‌ها فكر می‌كنم تپش قلبم زیاد می‌شود. این شرایط فقط به دلیل اعتماد احمد رضا درویش برایم به وجود آمد گرچه محسن موسوی به عنوان طراح گریم در اجرای این نقش به من كمك كرد. البته این نكته را باید بگویم كه اصلاً قرار نبود در دو نقش بازی كنم و در زمان فیلمبرداری این تصمیم گرفته شد. 

وی در ادامه افزود: باید بگویم كه اگر تفاوتی در بین این دو نقشی كه بازی كردم وجود دارد بخش زیادی از آن به دلیل كارگردانی احمد رضا درویش است. زمانی كه موظف می‌شویم در نقش‌های متفاوت بازی كنیم باید از تمام ابزار‌های موجود استفاده كرد اجماع تمام داشته‌هایم مخصوصاً تجربه، در وجودم یك انفجار محیطی را به وجود می‌آورد كه باعث می‌شود نقش متفاوتی را بازی كنم. 

یادآور می‌شود، نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش، تا روز هفتم اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی در حال برگزاری است. اختتامیه این جشنواره روز هشتم اسفند ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار